TikTok може да стане собственост на Microsoft© economic.bg

TikTok може да стане собственост на Microsoft

, 6 новини, 4 прегледа

Microsoft е в преговори за придобиването на китайското приложение TikТok, предава Reuters, позовавайки се на източник, запознат с въпроса. Информацията идва в момент, когато САЩ започнаха опити да забранят използването на платформата в страната заради предполагаеми проблеми със сигурността.

Придобиването на популярното приложение за видео споделяне би вляло нова енергия в рекламния бизнес на американския гигант. Microsoft генерира по-голямата част от своите годишни приходи от 143 млрд. долара от лицензиране на софтуер – като Windows и Office, както и от облачните инструменти в платформата Azure, докато рекламните остават по-слаби на този фон.

Компанията за проучване на рекламния пазар eMarketer изчислява, че рекламните приходи в LinkedIn, която е собственост на Microsoft, са около 2 млрд. долара годишно в Съединените щати. От компанията майка съобщиха, че продажбите на реклами в платформата за делови контакти са намалели тази година на фона на пандемията от коронавирус.