Тактиката на Марияна Николова: ще рекламира агресивно България като здравна дестинация© dnes.bg

Тактиката на Марияна Николова: ще рекламира агресивно България като здравна дестинация

, 5 новини, 4 прегледа

В момент, в който заразените с COVID-19 вече са над 10 000 (от които над 4500 случаи са активни), а редица държави са въвели ограничения за влизащите от България, новият министър на туризма обяви смелите си планове за "агресивна реклама" на страната като "здравна дестинация".

В интервю за БНТ Марияна Николова обеща с реклама "да разкрие сърцето на България" и критикува предишното ръководство на министерството, че не харчило достатъчно пари за представяне на страната ни зад граница. Тя щяла да положи и "значителни усилия" да увеличи бюджетът за реклама на България като "потенциална високачествена, здравна и безопасна дестинация". Тя съобщи, че в средата на септември и в началото на октомври в България за рехабилитации и възстановителни процедури се чакало да пристигнат германски туристи.

"България е дестинация за безопасен и в момента - здравен туризъм", заяви Николова и показа и завидни познания по география на света обяснявайки, че много малко страни могат да се похвалят като България с "чудесни условия и прекрасна природа".