Бившият директор на "Алма матер" определи клипа на Башар Рахал като гаф
Фото: www.bnews.bg

Бившият директор на "Алма матер" определи клипа на Башар Рахал като гаф

8 новини, 4

“След клипа вече всички знаят, че съществува университетска телевизия. Той е пародия, част от скеча, ако беше във филм, никой нямаше да забележи”. Така коментира в петък пред бТВ директорът на телевизия "Алма Матер" Башар Рахал клипа за кастинг, който предизвика множество негативни коментари в социалните мрежи и беше определен като сексиски. Основното послание в него е, че за да се стане известен трябва да се носи кафе и сметана на шефа, който пък от своя страна може да прави недвусмислени сексуални намеци към подчинените си.

"Търсим смислените хора, нямаше как да достигнем до тях, ако не беше субективно. Търсели сме няколко ефекта, не да е пошло или сексиско – на мен тези неща са ми ясни до болка, създател съм на две телевизии" заяви той. По думите му всичко е супер, защото в клипа са инвестирани 50 лв., а в момента е по всички медии и е гледан 45 хил. пъти. Той акцентира, че кастингът не е за журналисти, а за студенти, които да се изразят.

"Аз искам да разбера те как се чувстват, а не някой да говори от тяхно име. Вече имаме 1000 кандидатури", каза Рахал и добави, че не иска да си налага вкуса, но не може някой друг да го прави. По-рано бившият директор на телевизия Светлана Божилова коментира също пред бТВ, че клипът е гаф. Тя обаче призова да се даде шанс на новия екип. "Нека не нападаме само, а да дадем шанс. Ректорът назначава директора на телевизията и сега иска да я ...

    Повече за mediapool.bg